Morning glory


Så skönt att ha mannen hemma igen. Igår hängde jag hos Jenna på kvällen, åt lite pasta och snacka skit medans hon gjorde vid sig, hon skulle ut med jobbet. Sen stack jag hem och glodde teve tills andy kom hem. Sen somnade vi vid tolvtiden och sov ut lääänge idag. Så skönt. Nu ska jag bara få med mig honom att handla, har nästan ingenting hemma.. Öh. Iallafall. Mys och inte vara själv.

Får väl tvätta eller nåt tills Andy är redo för lite matinhandling.

Saknar er där hemma, så fort jag får mitt schema här så ska jag boka biljetten hem i dec. Ska bli så nice. Jag kan dock inte förklara hur mycket jag längtar till NY heller. Carro, newwe bara väntar på oss! :)

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0