Middag och Fotbollsgala

Hej, nu är vi tillbaka på hotellet. Galan var lite av en besvikelse, men förmodligen bara för att man hade höga förväntningar. Var rätt långdraget och så men ändån skoj och ha varit där och sett. Först stack alla till Grodan och åt en mkt god middag, förrätt, huvudrätt och efterrätt. Sen proppmätta direkt till galan. Hamnade bredvid Andreas och Erik Edman. Bordsplacering och allt. Vi hade då ett alkoholfritt bord såklart... Göteborgsbordet hade nog roligare! Haha. Sen nu har vi kommit tillbaka till hotellet, ätit lite kvällsmat, och nu ska jag sova, ska upp snart igen ju. Usch, min taxi kommer klockan halv fem... ÖH. Orkade inte hänga med tjejerna som skulle ut. Hade varit DÖD imorgon. Då ska jag äta frukost med Carro o Issa + gå till tandläkaren. Yippi ;) Haha. Jag är med på bild förresten. Haha kan ni se mig?;

image750

KISSES and goodnight

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfaaaaaan vad häftigt! =] You go giiiirl!

2007-11-13 @ 01:15:22
Postat av: carro

jaaaa jag ser diiiig! :D

2007-11-13 @ 09:33:35
Postat av: Hilajna.

I cen see you. :) Jag hoppas ni hade det trevligt. :)

2007-11-13 @ 09:41:42
URL: http://HelenaSkog.blogg.se
Postat av: diddi

JAG SER DIG SNYGGING

2007-11-13 @ 11:42:50
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: Mathilda

AAAHHH så häftigt Sofie!
Jag & Felix höll utkik efter dig i tv med men jag lyckades inte zooma in dig.
Läcker upplevelse i alla fall.
Å så the ARK......... min lyckokick nr 1,hoppas du sög åt dig av energin...
det är inte många som lyckas med tajta skinbrallor men Ola i mitt hjärta;)
Nu är du ju snart hemma! Vet att schemat är fullt, men just let me know. Så länge jag är ledig kommer jag som ett skott!
Love u babe!
Pussilull

2007-11-13 @ 13:28:27
Postat av: bonnie

man såg ryggan på dig i tv när zlatan gick upp, alltid något :P

2007-11-13 @ 15:31:57
URL: http://bon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0