Klädproblemet fastade i mitt huvud

Godkväll. Nu har Andy varit inne hos mig och hittat en finfin kostym, skor och slips till galan... Och jag har funderat på det silvriga topshop linnet, snygga svarta tajta byxor och ett par heta högklackade skor. Men alla verkar rösta på klänning. Jag ska iallafall kolla på stan imorgon och se vad jag hittar. Ska sova länge och bra gossa hela förmiddagen tänkte jag. Jenna är här nu, ska kolla på "I know how killed me" med Lindsay Lohan och bara mysa, killarna är på fotboll på Old Trafford. Vi pallade inte hänga med!

Jag uppdaterar imorgon, jag lovar.
Mina fötter dödar mig just nu, högklackat hela dagen. Kan inte gå!!!!!!

Anyways.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Steffie

adå ;) vi älskade drinkarna hos er. åh du, du är verkligen en shoppholist ;D fina kläder hade du lagt upp :) vi hörs!

2007-11-07 @ 21:17:41
Postat av: Anonym

Ja, men det låter ju snyggt med brallor o paljett topp. :D

2007-11-08 @ 12:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0