I now that it's not long to go

Har sovit länge sen suttit i väntkö för att få ett national insurance number av detta land. Ska på intervju på Onsdag... Palla... Men man måste tydligen ha det för att få jobba här. Så vi får väl se hur det går annars får jag väl sluta jobba, haha. Nu ska jag bara kasta på mig lite kläder och smink sen ut en sväng på stan. Julmarknaden är uppe och det är riktig julstämning i stan faktiskt. Mysigt. Får väl mysa med mig själv helt enkelt. Har drömt jätte sjukt inatt. Flera gånger har jag vaknat och trott att någon äcklig varelse har legat bredvid mig i sängen osv... Buhää. Men jag sov dock till halv ett, vet inte hur jag klarar det. 12 timmars sömn är kanske lite mkt men sjuuukt skönt! Nej, Manchester City väntar på mig och mina pengar. Haha.

image766
Fan vad snygga vi är btw.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Emilix

det verkar ändå som att du har en rätt skön vardag i UK! :D

2007-11-19 @ 14:44:28
URL: http://emilix.blogg.se
Postat av: Mathilda

Baby!
Läskigt med sådana räliga drömmar.
Får mig att tänka på ett program jag såg igår!
Jag kollade på MTV en kortis o då var det ett program om Heavy Metal. o yes jag kollade en stund. & Ozzy Osbournes band hette nått helt annat från början, earth. De höll på mycket med satansdyrkan osv. Tror det var gitaristen som berättade att han hade målat hela sin lägenhet svart o hade massa upponervändakors o allt. Han hade haft en dröm om att djävulen stått vid hans fotändå o varit allmänt läskig. Detta berättade han för Ozzy som då skrev låten Black Sabbath o sen döpte de om sig till just det..... Vart vill jag komma med detta? Jo Eftersom
du är en underbar rak motsats till allt vad djävulsdyrkan heter så är det ju ingen läskig person som ligger i sängen när du drömmer. Det kan ju inte vara någon annan än Julie Andrews eller Brad Pitt om du frågar mig..... Därför tycker jag att du ska skriva en låt om det!!!! Jag lovar DU BLIR EN STJÄRNA!!!!!!!! Love u mest Babe, se you sooooooon! xoxoxo

2007-11-19 @ 18:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0