I AM LOSING MY WAY

...can u help and find my way!?

Jobbat idag, sålt bra också. Nästan för 20.000:-, helt själv. Man är ju rätt bra helt enkelt. Såg dock att det var 7 dagar i rad istället för 5. Snacka om att jag skällde på min boss, men han sa att han skulle ändra schemat, och det hoppas jag VERKLIGEN att han gör. Sålt Prada stövlar, Prada plånbok, Dolce väska (till Heskey) och ett par Gucci skor. Who would not love Gucci?



Nu är det Ugly Betty.
Tack för kommentaren Mikie, miss u to.

KISSES



Måste adda att vi får gäster imorgon, Ted och Daniel. De kommer dock inte få se mkt av mig, jag jobbar som en galning. Missar Man City matchen också, sjukt irriterad är jag. Öh, godnatt.

Kommentarer
Postat av: alex

gumman, vad du är duktig. hoppas att det löser sig med jobbet o så !! jag har en liten down period jag med när det gäller det mesta! blää.. love u

2007-11-29 @ 08:07:25
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Anja

heej sweetie, skrev precis på face. men såg inte ditt inlägg på bloggen förrän nu.
Jag laddar ner alla på Torrentleech.com.. Oskar är medlem på ngt vis.. ingen koll.. men där läggs allt upp efter hand som det visas i USA. Såg gossip girl 9 igårkväll och det sändes ju igår.. Så den sidan rekommenderar jag ;)
Älskar den guccibilden btw.
Pussi

2007-11-29 @ 12:59:50
URL: http://redmary.blogg.se
Postat av: Anja

torrentleech.org!!! inte .com :) haha

2007-11-29 @ 13:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0