HARD WORK WORK

Idag slog jag mitt eget rekord, sålde för 3500:- pund (som motsvarar 47 173,35 SEK). Bra dag helt enkelt. Trött som en varg är jag, bara 3 dagar kvar nu.. Usch.. Men det går snabbt, Lördag imorgon, en ny tjej ska provjobba. Sen Söndag är det 11 - 17 så det är två timmar mindre jobb, och sen behöver jag bara utstå Måndagen. Sen har jag 4 hela dagar ledigt. Shopping med Jenna på Tisdag och förmodligen shopping med Andy på Onsdag. Jag har lagat mat till killarna, flygande jakob, de blev nöjda. Nu spelar de självklart Xbox.
image795
Väskan tjejen håller på tidningsomslaget sålde jag idag!

Och vet ni vad jag och Andy fick idag av Danne och Ted?? En alldeles egen julgran!!! Jätte fint blev det, nu börjar stämningen komma igång rejält att det är jul snart!!!







image794
KISSES

Kommentarer
Postat av: rose

Vilka härliga killar. Så mysigt de blev. Nu har ni riktig julstämmning. Hälsa alla.
Kram från oss i Skåne metropolen Påarp

2007-11-30 @ 23:58:59
Postat av: mami

Oh va fint det blev gumman.Vi satte upp ljusstakar o stjärnor igår,jättemysigt. Visst e det bara så mysigt med julen - jag älskar det. Har gjort mysigt i ditt rum åxå,du kommer ju snart. Längtar...love u..ha det så bra,så hörs vi ikväll. Puss & Kram

2007-12-01 @ 11:41:34
URL: http://soppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0