Godkväll

image793Det blev tacos idag. Mega gott faktiskt. Har kollat på "Mannen som talar med hästar" precis med Andy och ätit karameller :) Mumsigt värre. Nu ska vi väl kolla nån mer film. Köpte Ugly Betty idag. Nu har jag något att göra imorgon med andra ord. Och sen kommer mördardagarna på jobbet. Jag har fortfarande ont i foten så jag kan inte jobba i högklackat, och om Kostas säger något om det så dödar jag honom. Haha. Lite dramatiskt kanske.

Jenna, I was just writing that I made Tacos today and been eating some snacks. And that I don't wanna go back to work.. That's it really!

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

miss u to gris. kommer du till hbg i december ngt? jag är hemma helgen 8-9dec.

2007-11-27 @ 09:11:10
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0