Framme i Stockholm

Sitter nu själv på hotellrummet, killarna är nere och fikar men jag tänkte börja fixa mig så smått. Oksana, Chippen, Isaksson, jag och Andy flög samma flyg hit. Ska bli skoj ikväll. Träffade precis Anna och Andreas också, så skoj och se dom. Köpte en ny ring på flygplatsen, de har såå fina ringar där. Kommer till HBG alldeles för tidigt imorgon. Men sånt är livet. Ska kanske ut med tjejerna ikväll. Killarna ska direkt hem efter galan.

image745


Bilder på min ring, hotellrummet, mig och Andy på flygplatsen.

Nu kom Andy tillbaka. Jag ska hoppa i mys och så vet jag inte om jag ska sminka mig själv, eller om jag ska utnyttja att här fanns en tjej som ville sminka oss??? Hmm... Ska in till Anna sen iallafall. :) Se vad hon ska ha på sig.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Caroline

åååh vilken fin ring! hoppas du har trevlig ikväll, tvivlar jag inte på :)

2007-11-12 @ 22:32:09
URL: http://carolinenordens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0