BAD DAY AT WORK

Öh, haft en jobbig dag på jobbet idag. Mkt problem, snobbiga kunder och chefen om var inne så man var tvungen att vara tipptopp. Som tur var så var han bara inne en timme. Imorgon jobbar jag också sen är jag ledig torsdag och fredag. Då ska jag sola och leta klänning, ska förmodligen på fotbollsgalan med Andy på Måndag i Stockholm, seen kommer jag hem. Så Tisdagmorgon anländer jag till HBG. Mkt tidig tisdagsmorgon ser det också ut som! Men what a hell. Det blir bra. Iallafall... Nu till den stora stora frågan... Vad fan ska man ha på sig på Måndag? Öhhh... Jag är helt lost där faktiskt.... HELP IS NEEDED! Tänkte kolla lite på topshop...  Hittade två fina;
Sequin Trim DressJersey Embelished Neck Dress
Ska man ha klänning eller byxor&top?

Knot And Tie Mesh TopCut Out Sequin Trim TopBow Sequin Vest

HELP WANTED!!

Nu ska jag slänga mig i soffan.
KISSES

Kommentarer
Postat av: steffi binnelid

Längst upp till vänster och ett par
läckra stilett klackar! Sen e du en reeedig fotbolls fru, hahaha =)

2007-11-06 @ 20:59:07
Postat av: alex

kläääänning klänning kläääänning. den med guld var fin som du :)

2007-11-06 @ 21:14:57
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Mathilda

Älskling!
Klänning är ett måste!
Båda är fina. Den till vänster är super snygg verkligen, men om du kanske känner dig för bar är den till höger suverän...... lite på känslan. men en söt liten kofta eller kavaj är suuuuuuuuper. Då ska jag hålla koll på tvn sötnos;) TJOHOOOOO! Mysigt att träffa dig! PUSS & KRAM

2007-11-06 @ 21:16:31
Postat av: diddi

ååh sånt e så svårt, men fotbollsgala.. din jävel. nu blev jag fan avundsjuk :P pussa ljungan från mig ;)

2007-11-06 @ 21:21:40
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: issa

i sthlm är klänning det enda rätta baby ;) haha, nej skämt å sido men jag håller med steffi! :) pusss

2007-11-06 @ 22:28:03
Postat av: issa

som alltid när jag läser din blogg så blir det typ tio inlägg åt gången :P såg nu din lilla kommentar till mig där nere, så svarar nu :) ja, fyfan har vaeit helt död hela veckan.. är fortfarande duktig förkyld men nu kan jag iaf hitta på saker, vilket jag definitivt inte kunde innan även om jag försökte. :P ja, jag trivs skitbra! har vörjat få lite flyt i det hela nu, med jobb, folket och så.. its hot and i like it! i lördags var det b-kändisarnas kväll eller vad sägs om; magnus uggla, jan johansens storebror, jesper salen och hrm.. snygg erik? ;) haha, katten. men det var sjukt kul ändå! hur funkar allt själv? kom hem nu när jag är hemma tack!! :) Love you baby, puss!

2007-11-06 @ 22:34:30
Postat av: Fanny

hey hey u!

du ska bära ngn snygg dress. byxor o ngt snyggt upptill.. dom är inte så uppklädda. bara dom lesbiska fotbollstjejerna som försöker vara kvinnliga.

2007-11-06 @ 23:25:04
Postat av: Caroline

jag tycker den första klänningen, den andra var också fin. men absolut klänning iaf :)

2007-11-07 @ 10:31:31
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: Anonym

hej!!
Jag tycker som Steffi. Du ska INTE ha finbyxa o topp. Det är bara kärring. Det räcler du kollar i några skvaller tidningar..
Men tänk Roberto Cavallis tv reklam för HM. Det är fet.
Tänk på att det är en GALA lixom :D !! Glöm inte enliten kuvertväska :D
Uppdatera gärna om hur det går..

Lycka till!!! Pusspuss

2007-11-07 @ 10:50:49
Postat av: carro

Den med guuuldkragen var ceepeeeesnygg! :) miss u!

2007-11-07 @ 11:27:34
Postat av: Lando

Ta den som är till vänster i mittenraden. Stilren och lagom. Guld är typ too much i globen.

2007-11-07 @ 16:59:14
Postat av: Manne - me like!

Meh, gala ÄR glamme-glamour. Jag säger bara go for the gold, baby. Men alla e iofs såååå snygga.

2007-11-07 @ 17:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0