A eavning by myself


Grazia och spagetti och köttfärsås (mitt sätt)... Mkt gott.

Gick ut och handlade, köpte med mig en latte från Starbucks och Grazia tidningen. Mös lite, lagade mat, tittade på DH och åt sen har jag fixat mer med julklappar. Älskar att ge!!! Roligaste som finns och göra andra människor glada! Åh jag längtar tills jag får ge alla mina gåvor. Ska in och lägga mig i sängen och glo ännu mer DH faktiskt, helt inne i det nu. Ni alla är ju mega mkt framför mig... Så jag måste hinna ikapp. Tänkte även köpa Ugly Betty säsong 1... Har inte sett det alls, kan ni rekomendera det??? Andy är på någon förhandsvisnings bio i sthlm, han är en gris. Han sitter väl och kränger popcorn och gottar sig... Han kommer hem torsdag, då jobbar jag till halv sju typ, så vi har kvällen, sen åker han igen.. Men jag ska ändån ut på fredag med jobbet, Ying slutar ju... Så tråkigt... Men men... Sånt är livet. Hoppas den nya tjejen är bra. Vet inte ens vem det kommer bli. Nej lite DH i sängen nu... Låter inte fel va??? Haha.

Imorgon ska jag ju intervjuas men skriver nångång imorgon.
KISSES and goodnight

Kommentarer
Postat av: diddi

lycka till :D jaa jag gillar ugly betty!

2007-11-20 @ 23:36:29
Postat av: dannjella

ugly betty är nåt av dfe bästa som nånsin gjort soppan! du kommer älska det, de vet jag!! :D jag har boxn hemma. underbart! :D

2007-11-21 @ 12:18:58
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: phel

tack för ett mysigt samtal igår hjärtat, I love you! :)

2007-11-21 @ 13:14:17
Postat av: Anja

Du har alltid varit bäst på att vara mysig Sofie.
Alltid när vi ungicks hade vi myskvällar, badade, kramades och bara gjorde massa skoj och kul, bara vi två.
Jag förstår, trots att vi inte pratar så mycket längre, att det ibland kan vara ensamt i en "främmande" stad när din älskling är iväg mycket att du saknar alla dina vänner i Helsingborg. Men du är bra på att ta hand om dig själv och du verkar njuta av livet så som du kan just nu. Fortsätt köpa boxar med bra serier, laga god mat och fixa naglarna. Köp en kaffe för mig också på Starbucks (förstår inte varför de inte kan öppna i Sverige)och försök känna dig till ro med så som det är.

Vet inte varför jag fick detta rycket, hoppas jag inte är helt fel på det, men tänkte på dig och kollade in din blogg och hoppas att du inte känner dig nere mer.

Många kramar

2007-11-21 @ 14:03:39
URL: http://redmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0