A day on my own

Har strousat i stan tills nu. Har huvudvärk och ont i mina armar av allt bärande. Har köpt lite julklappar till släkten min! Köpt hem lite mat, ikväll blir det "Emmas special", kyckling med tacokrydda i en såsig njutning wrappade i tortillas, ost på det och in i ugnen. Mmmm. Köpte DH säsong 3! Kom på att jag sett säsong två juuu! Så det är DH som gäller hela kvällen! Andy ringde innan, var ute och fikade åter igen i sthlm, han hade köpt ett par jeans idag också. Själv har jag inte hittat så mkt till mig själv. Lämnade tillbaka klänningen från Mango, den bruna. Sen hittade jag benvärmare i vitt, äntligen senapsgula tights, svart nagellack och svarta strumpbyxor. Ska ner en liten sväng på stan imorgon också, glömde hälften av listan. Fast jag hade med mig den. Provade lite kläder på H&M också.. Köpte dock inget... Köpte jobbbyxor på Primme, helt okej faktiskt.


image772

Ska kolla ett avsnitt nu sen ska jag börja med maten!
Sometimes I just feel like a dumb idiot walking down the street dreaming about all these things that don't exist..
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0