A DATE WITH THE CITY

Vaknade vid luchtid och stack ner och köpte en tidning och käkde lite frukt och drack latte på Starbucks. Behöver lite modeinsperation inför min shopping och mitt letande efter en outfit till Måndag. Mango visade sig vara stället som blev bäst. Köpte hem två klänningar. En brun och en silvergrå. Tror jag ska gå med den silvriga och leggings och mina låga klackskor, bilder nedan. Jag tar den silvriga för Andy bär svart, vitt och grått så det blir snyggast. Vet inte om jag ska spara den bruna klänningen till nyår eller om jag ska lämna tillbaka den, vad tycker ni?

image735

image738


Vad tycks?? Funkar det? Silver topen/klänningen, svarta leggings och de skorna...?

Jag vet att den bruna är jätte fin också men då matchar jag inte med Andy + att den är rätt glittring... Gah... Svårt... Men ja, säg vad ni tycker nu. Köpte även denna gosiga sak;
image743
Mkt mysig.

Fick en mkt fin present av Andreas idag också... En alldeles ny fin iPhone! Ska sätta igång och leka med den nu tänkte jag! Ha en bra dag.
Apple iPhone
KISSES

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Jag tycker du silvertoppen/klänningen. Tycker den satt jättefint, det lilla jag såg. Du kommer glittra Sofie på galen. Var bara tvungen att skriva till dig!

2007-11-09 @ 18:42:05
Postat av: sofie

Hilajna; tack så jätte mkt, fortsätt gärna kommentera, tycker det är så skoj att få respons! Kramar!

2007-11-09 @ 19:39:14
URL: http://soppan.blogg.se
Postat av: alex

åå gumman, jätte jätte fin verkligen! du ser bedårade ut hihi ! du kommer glittra mest av alla! för att du är som du är, i love that girl ! puss

2007-11-09 @ 22:36:14
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: mathillda

gud vad fina alla klänningar var. :) men den sista lita mysiga var har du köpt den? någon affär som finns i sverige? den var super fin iallafall! :) ha det bra.

2007-11-10 @ 11:10:22
Postat av: Ylva

Åh den gråa var skitläcker!! Absolut gala-värdig :) Tycker du är tunn som en sticka på bilderna, tänk den som hade din motivation ;) Hoppas ni får en toppenkväll i Stockholm!

2007-11-10 @ 12:06:34
Postat av: Cassandra

riktigt fina klänningar. du ska behålla den bruna absolut. ;D
haha, nice kofta. likadan som mig jue ;)
ha det fint gumman, får festa ngn dag tsm här i sweden ;D

2007-11-10 @ 12:49:26
URL: http://caassie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0