When you left I lost a part of me

image332Jag är så nöjd med min svarta "all-in-one" dress som jag köpte igår, det är verkligen snyggt. Ska nog köpa mig en i denna gula färgen också, lite somrigt. Men jag väntar på Carro, då ska vi shoppa massor :) Och dricka kaffe på Starbucks.. Mmmums. Nu har vi lämnat av våra gäster på flygplatsen och om en vecka är det vår tur. Haha flyttfirman kommer den 15, så vi är utan tv och annat skit i tre dagar. Lite drygt. Men men. Vi får väl hänga på puben.

Ska nog gå ut och gå en sväng innan middagen, himla härligt väder ute faktiskt, hörde att ni hade regn hemma (hihihihi). När jag kommer hem måste det vara solsken. Annars döör jag. Jag kommer hänga på Hampan vaaaarje kväll :)



Jag har gjort två nya förslag till min uppgift i skolan, för er som inte följt det hela så ska vi göra en annons som tilltalar män att gå in på hemsidan som handlar om terapi för att återfå energi och lugn.



Ni hittar andra förslag i några inlägg ner också.
Men vad tycks om dessa?

Jag gör alltid många förslag och väljer sen.. Jag har alltid beslutsångest. Så det är därför jag ber om lite åsikter. Feel free to speak up!

KISSES
So long.

Kommentarer
Postat av: carro

nummer ett var coolast!

2007-05-10 @ 20:22:59
Postat av: Diana

Jag kunde inte klicka upp och se dem eller så är det bara min data som är mongo :D

2007-05-10 @ 20:45:27
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: Fanny

dom andra du gjort innan är mycket bättre !

2007-05-11 @ 01:14:37
Postat av: Diana

Hm jaa nu gick det hm båda var fina fast den första va mer häftigare

2007-05-11 @ 09:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0