WANNA BE ON TOP?

Ja nu är vi på topp igen. Genom några tråkiga timmar med varandras sällskap så hittade vi en sida där man kan glo hela säsong 8 av Top Model. Så nu är vi glada igen!!! Svettiga är ordet enligt Carro. Vi har fetat i oss en pizza också, jag har ångest. Haha. Men sånt är livet, om man inte är en pinne! Eller hur är det man säger? Haha. Jag är så lökig nu. Nu ringde Andy och berättade att vår bebis (perserkatten Balle) låg i hans knä.

Vi ska också söka till Top Model nästa år, vi tänkte skicka in denna bilden eftersom Tyra är vår förebild;
image350
WANNA BE ON TOP? (of our head)

P.S Bilden är korrigerad i Photoshop. Sofie och Caroline ser i verkligheten inte ut som Tyra Banks. D.S

KISSES AND HUGS

Kommentarer
Postat av: issa

hej älsklingar!
Tänkte bara säga att ni verkligen saknas här hemma, jag hade velat ta med er på en liten go körningsrunda ;) haha, berättar mer sen när ni är hemma men jag är SÅ glad! för övrigt är ni sjukt fula, och dessutom verkar ni inte ha något liv AT ALL ;) ses på lördag, puss älskar er!

2007-05-16 @ 13:05:05
Postat av: Michaela

hahaha så rooooligt. Allvar, ser ni inte ut som Tyra i verkligheten ;-)

2007-05-16 @ 13:25:53
Postat av: plumsan

haha OKEJ! ni är rikgit fula era kräk ;) i miss uuuuuu... när kommer ni hem, lördag? :D då är det ferre!! PUSSSS!

2007-05-16 @ 14:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0