Vi går till plugget istäääälleeeet

Heeey folks.

Har fläkt runder idag som jojosar i Wigan. Slutade med att vi hamnade i Warrington. Vi har altså varit på jakt efter... FLYTTKARTONGER! På IKEA (best place on earth) så hittade vi massor med kartonger med söta lastbilar på som vi slog till med! Så nu ska vi så smått börja packa ner allting, det känns inte som om vi har så mkt här men när man räknar ihop alling så blir det en del. Täcken, madrasser, tv-apparater, dvd, högtalare, mixer, fritös, kaffekokare, servis, glad, bestick och massa annat tillbehör..

Iallafall, nu sitter jag och pluggar lite. Ska fixa en annons och en affisch för en tjej som håller på med andliga saker, typ som "hitta din inre frid". Och nu vill hon vända sig till män också eftersom kvinnor bara har nappat so far. Iallafall, det är ju inget som kommer publiceras men det kommer bedömmas. Jag har två förslag på annonsen än så länge, vilken tror ni hade tilltalat män mest?

Och detta är bara "skisser" eller vad man ska säga..

 
Vilken "skiss" är bäst?

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag tror den andra.

2007-05-07 @ 20:04:42
URL: http://lilm.blogg.se
Postat av: Karin

vänstra

2007-05-07 @ 21:55:10
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Fanny

Nr.2 !
sov gott soppis ..
förresten , skicka era saker med posten .. tar 5 - 7 dagar o är betydligt billigare än att betala övervikt. puss !

2007-05-08 @ 02:18:41
Postat av: carro

haha är jag en ända som gillar ettan bäst? den är mer manlig, den andra skrämmer nog bort karlarna eftersom de kan verka fjollig. men men.. vakna nu så vi kan prata liiide. :) Puss

2007-05-08 @ 10:23:14
Postat av: Anonym

Jag tycker tvåan. Men bå¨da var fina. nej, ettan kanske e bättre..:P haha

2007-05-08 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0