Vart tog solen vägen?

Idag skulle det bli strålande sol och ca 25 grader varmt. Men jag vet inte riktigt vad som hände med det... Hmm. Så det blir väla istället med Carro. Sen ikväll ska jag fixa massor på mitt rum. Ska köpa hängare på IKEA idag för alla mina har försvunnit under min tid i England verkar det som! :P Mamma är den som jag skyller på! But I love her anyway! ;) Nej, min pojkvän är fortfarande såååå sjuk. Men imorgon MÅSTE han bli frisk, för då ska vi faktiskt till Liseberg! Och då SKA han med! ;) Han får knarka ner sig med Ipren eller nåt.

Här kommer en bild på mig och Caroline, notera att Caroline bara har sminkat ena ögat vid detta tillfälle.
image372
Och här kommer en bild på mig som jag inte är nöjd med, haha.
image373

Men man får ju bjuda på sig själv! ;) KISSES

Kommentarer
Postat av: dannjella

va söt du blev med slingorna soppan! :D snart måste vi ses o fetta!! :D :D
PÖSS!

2007-05-24 @ 17:02:05
URL: http://vjykort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0