Utgång i Helsingborg

Igår möttes vi upp hemma hos Isabelle, satt ett gäng och snackade skit och drack vin. Mycket mysigt och roligt. Sen tog vi taxi ner i stan, till PL13 där jag mest gick in och halsade en drink och sprang till Dahlberg innan de stängde och mötte upp Emelie och Klara. Drack för många frozen margaritazzzz och vinglade vidare till Zoobar där Carro hängde. Var där tills de stängde sen drog vi till Cardinal där det var mega mycket folk. Men tillsist kom jag in och träffade Andy, och då ville han självklart hem. Jag tog en "dållikorv" och andy käka kebab såklart. Sen åkte vi hem och sov i vår skööööna säng. Idag har vi hängt i Andys trädgård och myst i solen. Nu står Andy och spelar tennis på Wii. Haha, han är cepe. Står och viftar och har sig, Bamse kom förbi med det. Ska nog bara softa ikväll sen imorgon ska vi nog till Trelleborg och se Björn spela. Men vi får se...

All i know is that i LOVE hbg. Så skönt att vara hemma.

Jag ska lägga in bilderna från igår antingen idag eller imorgon. Så håll ut ;)
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0