Tiden går snabbt när man har roligt

Vaknade vid elva av att massa arbetare skrek och höll på med något himla bygge utanför vårt hus. Låg och sega ett tag i sängen sen gick jag ut och gick en powerwalk i en halvtimme. Kom hem, duschade.. Sen ringde Andy och sa att vi skulle käka lunch på La Mama med Johansson. Så vi gick upp dit, käkade god mat och drack kaffe och snacka skit. Och nu är klockan redan tre! Så tiden har gått snabbt idag. På Söndag är det sista matchen för Wigan, en viktig sådan, sen är säsongen slut och vi har lite semester, eller Andy har lite semester. Vi lääängtar hem mega mycket. Och jag längtar förståss tills Carro kommer först och främst. :)

Åh jag fick en jätte söt kommentar om att jag var lik Eva Longoria!!

I wish!!!

Nej, nu ska jag surfa runder lite, massor med bloggar som jag inte hunnit läsa idag. Så puss på er.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0