Snart är Carsan hos Soppan :)

Solsken idag, jag vet varför, bara för Carro kommer :) Har plockat upp lite här hemma, försöker sortera ut vad som ska med firman och inte.. De kommer ju imorgon kl tio. Jag kommer vara uppe halv nio och fixa ännu mer känner jag. Så mycket småsaker som man inte riktigt tänker på. Men det löser sig. Har sovit gott med min sömntalande pojkvän, det hade vairt mycket roligare om man hade fattat vad han snacka om i sömnen, nu är det mest babbel ;) Iallafall så har jag käkat frukost, kellogs special k eftersom vi inte har NÅNTING annat i hemmet. Ska åka och handla när Andreas kommer hem. Lite goda maträtter och god frukost och så. Sen klockan sex så börjar jag min färd till the airport in manchester. :) Imorgon ska vi åka in till Wigan och shoppa och mysa, Onsdag blir det Manchester och sen Torsdag är det sista dagen i Wigge, det får firas med massa vin och La Mama tror jag bestämt :) Sen åker vi heeem och på Lördag är det brakfest, tjejer, börja fundera på om vi vill på fest hos Danne! Vi snackar om det sen.

Fick en söt bild från min student från Michaela som jag tänkte bjuda på;
image341
Så snygga!

Nej nu ska jag in i duschen, sen lite Greys så tiden går ;)
KISSES

Kommentarer
Postat av: bonanza

du och carro får ha så kul nu i veckan, vet att ni har saknat varandra så jag är glad för er skull!
imorse när jag gick på påarps skolgård gick jag förbi ett gäng småkillar som stod och snackade.
- alltså andreas grankvist ska kanske vara domare i en match för oss!
- ANDREAS GRANKVIST????
-jaaaaaaaaaaaaaa!
- åhhhhh vad häftigt!

så det är flre än vi som vill ha hem er snabbt :)
pussar bonnie butch

2007-05-14 @ 14:20:08
Postat av: Michaela

Ohh vilka hetingar :-) Saknar dig going. Snart ses vi. Hälsa Carro. Puss puss

2007-05-14 @ 14:32:39
Postat av: Issa

fundera på om vi vill på fest hos danne? vilken danne? :P kom hem nu tack puss hej :D

2007-05-14 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0