set the world on fire

Heeey.

Match idag. Faktiskt en mysig sista match, trots Wigan förlorade med ett noll och förmodligen åker ur ligan, så snackade jag och Anna massa skit, jag fick shoppa; bikini (svart), loreals face tan, nivea summer glow, lösnaglar och tidniningen Grazia. Så jag är nöjd och glad. Idag är det Lördag så vi är tjocka, har käkat Mc Donalds. Men jag höll mig borta från pommesen. De är ändån inte goda här. Mjuka och degiga.

Andy är ledig fram till Tisdag, så vi tänkte flyga hem ikväll, men självklart fanns det inga flyg. Hade varit mega mys och komma hem lite, så hade vi kunnat packa med oss lite också. Men neeej.

Vi får vänta i två veckor till, sen tillhör jag HBG!


Love it.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anja

Heej Sofie :)

Jaa vad längesedan. Vilken kul blogg att läsa!!Massa inlägg och flumm. Så som det ska vara tycker jag. Pratiga och kul saker. Jag kommer nog dimpa in lite då och då känns det som. :P
Hur har du det och vad är er plan? Ska ni bo kvar i England eller blir det Sverige igen?
Puss puss!!

2007-05-06 @ 10:20:42
URL: http://redmary.blogg.se
Postat av: Anja

Vet inte om mitt andra inlägg kom? sepe..
Kul att höra från dej, och skriver det igen om det andra inlägget försvann i vimlet, KUL blogg. Pratigt och flummigt.. haha roligast så.. massa kul att läsa.
hur är er plan nu då? sverige igen?
pusspuss

2007-05-06 @ 10:22:36
URL: http://redmary.blogg.se
Postat av: issa

okej, denna världen är sjukt liten. Är det ole jais som fottade er? han var min granne i laröd och han är jättesnäll! :)haha, eller det är inte ni som sitter där på fotot? Snart ses vi igen, weeeiho! Puss

2007-05-07 @ 14:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0