One baby is flying home and one baby is flying to me

Haha Bonnie, jag kan tänka mig att du dog när du hörde dem småkillarna snacka om Andy! Jag saknar er där hemma mega mycket, jag hoppas ni ska ut på Lördag! :) TIVVAN!

Ja, lite updates. Carro är på väg hit, och imorgon åker Andy hem. Han pallade väl inte med och hänga med mig och Carro och han pallade verkligen inte missa derbyt hemma i Helsingborg, jag vet att han jätte gärna vill se det så jag lät han åka imorgon ;) Jag har ju Carro! Som i detta nuläge sitter på SAS-flygplan på väg till Manchester, vi ska snart åka och hämta henne. Nu har vi packat allt skit som ska med hem och handlat mat så vi klarar oss till Fredag! Som Carro sa, nu blir det GIRLPOWER i Standish! ;) Vi klarar oss bra, och lilla Andy får komma hem. Jag tvingade han att hämta mig och Carro på flygplatsen också. Det var ett av kraven ;P Haha.


Nej nu är jag så upphetsad över att vi ska få besök i röran.
KISSES


Kommentarer
Postat av: Emsan....

Baaaby saknar dig såååååå...... Njut nu av sista dagarna med söta Carrsan!!!Så ses vi på freeeedag eller löööördag ;-)
Ska bli så mysigt att få hem dig älskling!
Kiiisses giirls!!!

2007-05-14 @ 23:57:05
Postat av: 1907

Sjukt trist att Andy förlänger med Wigan :(
rent ut sagt FAN! Övertala honom att komma hem till HIF

2007-05-16 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0