okej okej okej, det blev kinamat

Men det var faktiskt länge sen vi åt det, iallafall takeaway! ;) Det var iallafall rätt roligt och äta. Andreas bestämde sig för att prova "någonting som är starkt och gott" och ni vet en sån som har en chilli vid sidan av namnet på måltiden så alla vet att det är mega starkt. Just den maträtten tog han. Jag tål inte stark mat, i hate it! Men Andy skulle tvunget vara cool. Hahhaha. Han dog nästan framför mig. Blev "snuvig" och röd i huvet, när han hade ätit klart halsade han först all cola i glaset, sprang till kylen och drack massor med vatten, och efter några kycklingvingar som "efterätt" så kunde han bli normal igen.



Nu är vi iallafall mätta och belåtna. Ska väl slappa lite, jag ska dock in i duschen och sen ska jag fixa mitt hår (locka) tills imorgon, då är det sista hemmamatchen på JJB-stadium! Såå, soppan ska in i duschen nu..

Och måste bara säga.. Att jag är nästan helt rökfri nu, har inga cigaretter hemma och känner inget direkt sug, när Anna och Andreas var här drack vi vin, det enda jag behövde var två bloss! Så jag är så stolt över mig själv, kan dock skylla lite att det är därför jag gått upp lite i vikt.. Man ersätter ofta cigaretterna med gottesaker. Jag ska försöka hålla mig till "fest-rökning". Och då endast sånna "Slim"-cigaretter.


Visst är jag duktig? :)
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0