Lite britney spears

image302

Jag tycker bara att hennes liv är så hemskt. Hon har verkligen blivit förstörd av sitt kändisskap som så många andra. I början var hon så poppis med "Hit me baby one more time" och "Ooops i did it again". Sen medans hon växte upp så blev det lite sexigare "I'm a slave" osv.  Sen träffade hon K-Fed och då spårade allt ur. Stackars tjej. Jag gillade iallafall inte hennes comeback, blö säger jag bara. Vulgära kläder, snygg kropp iof, men dansmusik? Nej, ingen mer Brittan för mig inte..

Och varför jag bryr mig? Jag har inget bättre för mig just nu, uttråkad SOM VANLIGT.

Nej jag längtar tills vi får lite besök här i soliga standish! Idag är det lätt 20 grader. Sjukt skönt. Men ingenting att göra för det liksom.. Åh by the way, vi har typ spindel-invation. Innan jag somnade igårkväll så såg jag en mörk skygga smita över golvet, jag började skrika som en galen häst, väckte andy, men som vanligt fick JAG döda den äckliga saken! Dem kommer ju in genom fönsterna men vi måste ha det öppet annars DÖR vi av värmeslag.

Men spindlar är det värsta jag vet.. Really.

Nej jag måste göra någonting, gå ut och gå? Fota lite skit... Haha. I don't know..
KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

Okeej.. dom spindlarna ska vara GONE när jag kommer annars kommer jag sova med er! :P

2007-05-04 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0