Jag tror jag är beroende..

image327

Nu när jag har slutat röka så känner jag att mitt nya beroende är shopping. Här finns så många guldgruvor! Så glad att jag inte skickade efter byxdressen på asos.com när jag hittade en här som var ännu snyggare!!! Jag kommer lätt sakna shoppingen här i England, den är grym. Finns så mkt mer att välja på här. And i love it. Nu ska jag börja förbreda middagen, flygande jakob :) Så gott så. Har varit en härlig dag med rose och erika. Massa shopping och kaffelatte :) Me like.

Lista;
A: You like to drink.
B: Everyone wants you.
C: You are really silly.
D: You like to drink.
E: Damn good kisser.
F: You are dead sexy.
G: You never let people tell you what to do.
H: You have a very good personality and looks.
I: You are great in bed
J: People adore you.
K: You're wild and crazy.
L: Everyone loves you.
M: Best kisser ever.
N: You can keep secrets.
O: Awesome kisser.
P: You are popular with all types of people.
Q: You are a hypocrite.
R: Fucking crazy.
S: Easy to fall in love with.
T: You're loyal to those you love.
U: You really like to chill.
V: You are not judgemental.
W: You are very broad minded.
X: Your very good at work/school.
Y: Best girlfriend/boyfriend anyone could ever ask for.
Z: Always ready.

S: Easy to fall in love with.
O: Awesome kisser.
F: You are dead sexy.
I: You are great in bed
E: Damn good kisser.

Fan vad bra man är enligt denna lista ;)

Skriver mer sen.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anja

fina saker du köpt :)
hon har en pojke nu och han blev 1 i september förra året. sen nu e hon i 4e månaden med en liten sak som vi inte vet. vet inte om de ska ta reda på det eller inte.. men vi får se i oktober helt enkelt :)
hm.. jag vet inte riktigt imorgon. jag jobba rju varannan helg. segt, men jobbar morgon imorgon vilket innebär att jag slutar kl 3.. då kan man ju göra något, samma sak på lördag. sen söndag börjar jag 3 istället. så på lördag ska vi på födelsedagsfest. ska bli skoj. vad ska ni hitta på?
puss o kram

2007-05-10 @ 12:01:30
URL: http://redmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0