Jag hoppas på att inte bli sjuk

Åkte hem till Andy innan så här är jag nu. Han saknade mig lite, han ville att jag ska ta hand om honom nu när han är sjukis. Men jag håller mig på lite avstånd så jag inte blir smittad, kan dock inte motstå lite pussar :) Hmmm. Imorgon ska vi till Liseberg! Hoppas han mår bättre då och jag hoppas vi får mega skoj! Men det får vi säkerligen, bara Andy håller sig pigg :)

HAHAHA, Carros och min nya hobby är att kolla på Filippa Bark i "Robins" på svt.se! Sjukt bra är hon. Vi började snacka om henne då Carolines lillasyster berättade att hon (filippa) hade varit och köpt bullar hos henne på Roberts.

Here she is;

KISSES AND GOODNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0