Jag hatar åska!

Vaknade inatt av att jag trodde det pågick ett krig utanför i världens ösregn, men det var bara åskan, och jag HATAR åskan! Sökte tröst hos Andreas som vid ett tillfälle flög upp ur sängen och var säker på att blixten slog ner i huset! Allt hade verkligen volym 100 inatt, åska, regn osv.. Jag låg och höll för öronen tills det lugnade ner sig, i ca en timme var det som värst, blööö. Tror att jag vid ett tillfälle bad till åskguden Tor! Haha. Sitter hos Andy, Jessica kommer snart och hämtar upp mig så ska vi dra till Väla! Fika och snacka lite skit! 100 år sedan jag träffade henne juu. Vi har rest om varandra om man säger så.

Nej, nu kommer hon snart.
Eller nu!
KISSES

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med dig till 100%! Jag hatar också åska! /Emma

2007-05-29 @ 12:39:39
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: carro

hahaha jag kanske ber när jag ska flyga... men att du ber till TOR.. I die!

2007-05-29 @ 17:37:29
Postat av: Anonym

Hej!
Fin klänning du har på bilden hörgst upp. Är detd in eller har du klippt o klistrat med den? ;)

2007-05-30 @ 11:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0