I would like to have a easy life

What have we done to each other and tell me, dear
Where did we go wrong?
And did we grow apart
Or did we just not grow together?
Living our dreams..


Om allt hade varit lätt i livet så hade det inte varit lika spännande. Utan alla problem som måste lösas och utan alla "jag vet inte vad som händer" - stunder. Men jag är inte säker på om jag verkligen behöver svårigheter mera. Det hade varit så himla skönt att ha ett liv som för en gång skull var lätt. Ett "easy" liv hade inte varit fel ibland heller. Men man vill alltid ha det man inte kan få. But baby I'm the worrying kind..


Jaha, vad har hänt idag då? Andy körde hem mig vid elva tiden, sen mötte jag upp med Caroline vid halv ett så gick vi ner i stan, hem till Vanessa och jag fick byta skor eftersom det var sjukt varmt ute. Sen gick vi och lunchade på Ebbas då Andy och Henke kommer förbi och säger hej. Sen lullade vi tjejer vidare på stan, jag och Carro gick strandpromenaden till Hamilton och köpte dricka, sen tog vi bussen hem till henne och softa. Efter ett tag fick Carro glass-sug och släpa med mig till Sofiero, sen körde hon mig hem. Så här är jag nu i mitt lilla rum som för tillfället är MEGA stökigt! Jag orkar inte ens tänka på det. Det blir förmodligen Liseberg på Fredag - Lördag med älsklingen, carro och jonne. MYS.

Här kommer en gammal bild på Issa, Danni, Mig, Carro och Vanessa.
image357

KISSES

Kommentarer
Postat av: Fanniii

haaaaj kaj!
welcome home!
vad är det för låt du har skrivit i början ?
puss vännen

2007-05-21 @ 23:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0