I would do anything

Carro, jag håller med dig om förslagen, har gjort två nya baserade på det som jag lägger ut sen! :) Saknar dig så sjukt mycket just nu.. Behöver snacka av mig!! Snart så! :)

Sitter och kollar på en gammal Mariah Carey och Wenthworth Miller (Prison Break) är med, haha då var han inte ens känd, check it out.
Iallafall så kommer andys mamma och mormor snart och jag får väl börja bädda och grejer.. Har såå ont i ryggen och är helt seg för jag inte kunde sova inatt..

I would do anything for love
I'd run right into hell and back
I would do anything for love
I'll never lie to you and that's a fact

I would do anything for love
But I won't do that
I won't do that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0