I took one step

image321
Me today..

Jobbade vidare på förslag nummer ett igår till skolan. Fick fram två resultat, vilket är bäst?


Snart kommer våra besökare. Andy är och hämtar dem nu. Jag håller på och pumpa upp en madrass för hand, sjukt jobbigt, är halvvägs! Var tvungen att ta en paus ;) Snackade med Mammi imorse, hon är bäst of the bäst :) Snart ses vi Mammisen, längtar! Ska bli så sjukt roligt att åka till Spanien med familjen, det är verkligen precis vad jag behöver nu. Bara slappa och umgås med min söta famme. Sen nästa resa är New York, jag kan verkligen inte vänta sååå länge. Me and Carrie ;) Hihi. Nej... Jag får väl pumpa vidare. :)

KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

i like #1!!

2007-05-08 @ 16:16:29
Postat av: Fanny

Nr två .
Eftersom du ska tillkalla män .. o då ska du ju ha en man överst ..

2007-05-08 @ 16:42:38
Postat av: Anja

jag ska plugga juridik :)
aah okej.. ja men bra med all träning också.. sen alltid bra med erfarenheter ;) man ska ju se saker från den ljusa sidan.
inte hans fel att laget är sopigt ju :P
okej, ja nadde såg jag ju ibland på bussen o så innan när jag bodde i hbg, men splittrat är det ju.. tycker också en reunion hade varit helt sjukt kul!
kanske i sommar?
kraam

2007-05-08 @ 17:57:05
URL: http://redmary.blogg.se
Postat av: Mike

Nr ett.

2007-05-08 @ 20:18:05
Postat av: Diana

va duktig du e

2007-05-09 @ 14:32:03
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0