HOME SWEET HOME

Borta bra, men hemma BÄST..

HBG jag har saknat diiig. Mysig grillning med granqvist och richter igår. Carro var självklart också med. Sen stack vi ner på Hampan och drack redbullvodka och träffa björn, michaela, issa, emma och gövet. Sen drog vi till Grand hotell och grattade Kjell. Sen stängde vi Utposten. :) Hade mega mysigt. Man har verkligen saknat allt och alla. Jag kan inte fatta att jag är hemma i hela 2 ½ månad. SÅ SKÖNT. I love it. Snart Barcelona också. LOVE iT.

sitter hemma hos andy nu och gosar med kisarna. dom har jag saknat.
försöker få tag i carro men hon svarar inte. bajsunge. :P

Ikväll är det girls night out ;)
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0