En riktig girlie-dag!

Vaknade av ett mess från Carro. Sen ringde Plumsan, det blev fika i stan. Daniella kom hem till mig, så fixade vi oss, sen stack vi ner med bussen till stan. Mötte upp Emma, sen fikade vi med tjejligan. Jag Carro Emma Daniella Isabelle och My. Mezo har så himla god mat!!! I love it. Jag har saknat hela Helsingborg så mkt, så skönt och bara möta upp med tjejligan och fika på olika ställen och bara mysa. Stack till K och drack en smoothie också. Sen kom älsklingen och hämtade mig där, så nu ligger jag här hemma i soffan och gosar lite. Blir bio ikväll men Andy och hans polare, Piraterna treee ska vi se. Johnny Deppan och gänget! Inte helt fel, också lite poppisar på det :)


.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0