En dag på liseberg!

image374

Okej, kom hem vid tio från en rolig dag i Götet. :) Började typ dagen med att fika på K och sen stack vi till Liseberg, självklart med ett rast-stopp på McDonalds ;) Haha. Feta, vi vet. Sen vidare till nöjesparken. Åkte massa karuseller, jag blev tvingad att sitta längst fram i Fluuumriiiide, och blev blöt som en jäääävla gris. Och det tyckte självklart alla var mega roligt förutom jag! Sen hade vi kamp Lag "Granqvist" mot Lag "Ekstedt". Jag och Andy valde grenen "fotboll". Vi vann självklart eftersom andy prickade alla fotbollar i mål och vann en "Heja Sverige" mössa, som senare skänktes bort till en söt flicka som förmodligen hade roligare med den än vi! Sen valde lag "Ekstedt" racerbilar. Vi racade i en simulator alla fyra, och ja.... JAG VANN! Haha, alla blev mega chockade. De visste inte att jag ROCKAR på bilspel! Haha, så summan blev att mitt lag vann! Tack vare mina och Andys "skills" ;) Sen krängde vi lite mer, försökte vinna choklad och försökte hitta glass... Mmm. Sen åkte vi hem vid åtta tiden. Nu sitter jag hemma hos Andy och bloggar lite, ska lägga mig snarast, är mega trött! Imorgon är det lite fest tror jag :)

Och ja, jag och Caroline DOG i spegelhuset! Fy fan vad man blir sjukt ful där inne. Hahaha. Jag bjuder på lite foton ovan! Så ni också får lite roligt! ;)

Men vi hörs!
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0