En dag fylld med skönhetsförbättringar

Vaknade av klockan klockan tio bredvid Caroline. Vi sprang upp och la oss med täcken ute vid poolen och solade i tre timmar! Mega mysigt. Sen stack vi och fixade mitt hår hos Siw. Blev lite ljusare slingor i mitt hår. Lite somrigare liksom. Ska göra fler när jag kommer hem från Spanien. :) Nu är vi tillbaka hos Caroline och jag ska sova här idag med, ska ligga och sola heela dagen imorgon med Carro och Vanessa. Underbart med fint väder, vi är helt brända idag, så imorgon får vi nog ha lite skyddsfaktor ;) Ikväll är det filmkväll hemma hos Tilda, mega mys. Snart är det Tacos hos Dellgrens, och jag ska snylta ;)

image360
image362
Bild på poolen och Carro i sin heta cabbe ;)

JAG MÅSTE lägga ut dessa gamla bilder som jag nyss hittade på Carolines data. Väldans gamla MÅ NI VETA.


Old times om man säger så. Men så roligt att se tillbaka på. + att jag var smal då ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för märke på bilen? =) Är det hennes?

2007-05-24 @ 15:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0