En bakisdag med massa McDonalds

Usch, en tidig morgon, massa flyttgubbar och en glad Andy. Nu är jag och Carro ensamma i en näst intill tom lägenhet, sjukt uttråkade. Dock har vi varit en sväng i Wigan Town där vi köpt lite random saker som underkläder. När vi hade lämnat Andy på flygplatsen så stack vi direkt till Donken ;) Så gott. Sen syndade vi igen i stan genom att gå in på Donken igen och käkade en Cheeseburger. Sjukt gott, ikväll blir det Ristorante Pizza.. Mmm.. En fettisdag helt enkelt. Snackade med Andy innan, hans plan var försenat en och en halv timme, men han hann iallafall till sin älskade match! Tur det! Nej nu ska vi äta daim och snacka om hur tråkigt livet är utan en tv.

image349

Citat av Caroline:
(jag berättade att vattnet i kranen inte går att dricka för där är klor i)
"Jag var liksom så törstig så I JUST GAVE A FUCK"

KISSES

Kommentarer
Postat av: Issa

haha, så söta ni är :P
Då kanske ni inte kommer hem igen då om nu carro har gått och blivit kär i en stad? Här hemma är megatråkigt, och jag är sjukt nervös inför morgondagen.. wish me good luck! :) Ha det så kul nu, jag saknar er båda :) Massa pussar /den snygge phel :D

2007-05-15 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0