Dagens önskeoutfit

image326

Ska se om jag kanske kan shoppa lite idag.. :) Jag har redan fyllt en resväska och har tusen saker kvar, men lite shoppingsaker kan man alltid få plats med.. Hehe. Ja jag är shoppingfreak. Tjuvstartar KANSKE idag innan Carro kommer, om jag hittar nåt nice och billigt. Är så sugen.. Usch, jag är kass på att spara pengar asså. Haha. Men jag måste ju ha kläder. För det har jag knappt ;P

Just nu ska ni veta att vi lever i en lägenhet fylld av kartonger, Carro du får stå ut med det helt enkelt ;) En dag närmare nu baby. :)

KISSES

Kommentarer
Postat av: Anja

ja visst har hon verkligen blivit stor. svårt att accepterna ibland men kul också såklart.
känns konstigt bara... hur är det med din bror? mamma och pappi?
japp hannes e modell.. är med i mikas och sen har han nu också en argentur i milano och en i paris på gång. så han är verkligen på väg att verkligen bli en modell :P kolla på hans bilder på www.mikas.se, new faces och sen hannes håkansson då.
han e ofta här uppe o gör visningar o så.. kul att man får träffa honom lite mer iaf.. annars blir det ju bara att man åker ner när man har råd och tid.
celia ska ha sitt andra barn i oktober nu (vilket också känns absurt) haha.. tiden går fort ;)
pusspuss
ps. jason e snyggast :P

2007-05-09 @ 16:29:23
URL: http://redmary.blogg.se
Postat av: Amanda

svar; Du gör så här: Gå in på "kodmallar" som är brevid stilmall.
Sen skrollar du ner en liten bit tills du kommer där det står: src="${AppUrl}shared/img/profiles/${ProfileImage}" alt="Min profilbild" />


Markera: ${AppUrl}shared/img/profiles/${ProfileImage} och klistrar in din bild istället, alltså adressen. så ska det funka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0