Dagens köp

image358
Dagens köp; en klänning från Gina 199:-

Den enda affären som jag verkligen har saknat här hemma, mega fint och stort är det i stan också. ME LIKE.

Ville också bara säga grattis till Anna och Andreas som igår fick en liten dotter som de har längtat så mycket efter. Jag vill jätte gärna gosa med bebisen snart!

Iallafall så blev det inte Väla utan det blev stan idag. Har ännu inte hunnit komma upp på Intersport och snackat skit. Men det kommer! Håll ut! :) Var på stan med Emma och Issa idag. Mysigt värre. Like always. Har saknat att bara hänga med polare och softa på stan asså. Jag är så lycklig just nu. :) Min lilla älskling är sjuk där hemma och jag vill verkligen inte bli sjuk så jag håller mig borta från honom! Inget mys här inte! Tråkigt men sant..

P.S Mina besökare har börjat svika mig nu när jag inte är i England. Kanske inte lika roligt och läsa om mitt liv här i HBG? Endast hälften läser nu.. KOM TILLBAKA TILL MIIIG. :) Haha. D.S

Nej nu ska jag vara nyttig och käka couscous, kassler och sallad. KISSES

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag sviker aldrig dig, xD. jag älskar att läsa om ditt liv & alla snygga kläder som du köper. :) ha det bra.

2007-05-22 @ 17:52:33
URL: http://lilm.blogg.se
Postat av: Diana

Haha jag läser fortfarande :)

2007-05-22 @ 18:19:58
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, ja jag med! :)

2007-05-22 @ 18:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0