Då var det tisdag igen

Idag är det en vecka och sex dagar kvar tills Caroline kommer hit. Nedräkningen har börjat. :P Vaknade vid elva idag, seeega mig i sängen och gick tillslut upp, käkade frulle, suttit lite i solen och gottat mig. Sen drog jag mig till datan ;) Konstigt va? Där är jag aldrig.. ;P Jag drömde världens sjukaste dröm, jag och andy var fast på en öde ö och sen när vi äntligen blev räddade så var typ hela vänner-gänget i hamnen och hälsade oss välkomna. Haha. Jag ser nog för mkt vänner verkar det som. Idag vet jag inte vad som händer, jag hoppas Andreas kommer hem och föreslår något skoj. Fast med tanke på att han kom in och la sig sent igår så är han säkert mega trött. Men men, vi får väl se.

Messat lite med Jessica, det var 100 år sen jag såg henne. Ska bli skoj och träffas när jag kommer hem! Bara för jag tänker på henne så tänkte jag bjuda på en lökbild från den kvällen, en av många roliga med jess och carro:

27377-78
Heta som få. :)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0