With nothing to do you get bored..

image153

Tja alla glada.

Här sitter jag i vår röda skinnsoffa och har ingenting att göra.. Inget vettigt iallafall, bara lite photoshop stuff.. Och jag längtar så till helgen mina vänner, ska bli kalas roligt. Andy ligger och vilar, funderar på att gå in och hoppa i sängen, ja, jag ska nog göra det. För nåt måste vi göra. Ikväll är det Manchester United - Lille på Old Trafford, andy älskar ju Man United, så jag hänger med, det är rätt skoj! Ja vad mer? Vi ska nog dra och handla lite mat snart, det ekar i kylen! Nej, hopping i säng och irritera Andy nu vad det ja.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Emsan

Baaaaaaaaaaby girl som jag saknar dig!!!!!!
Åh, men du verkar ha det fiiiiint, här bara töar snön bort och det betyder hemfärd snaaaart! Har hittat VÄRLDENS glassigaste ställe i Anton, Rendel Beach - WOW där ska jag sitta högt högt upp på en topp med grym utsikt, solstol, drinkar och Hawaiian Tropic varenda soliga dagsom återstår! Sen kommer jag till dig LOOOOVER SIS!!!!
Puuuuuuuuuss

2007-03-07 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0