THAT´S HOT

Precis avverkat två timmar framför teven och sett en dokumentär om Paris och Nicky Hilton, vilka lirare.




"When life is boring, amuse yourself with others"

Andy börjar bli sjuk och sover på soffan = jag är cp rastlös och börjar snart dra av mitt hår i tristess.
I don´t know what to say. När man har jobbat och gjort saker i hela sitt liv, så blir en kurs över datan för lite och göra. Jag längtar tills Emma kommer på Onsdag, då får hon inte en lugn stund kan jag lova. Vi ska springa i affärer, gå ut och dansa, fika, dricka vin och snacka massor massor med skit. Finns inget bättre. Jag önskar jag hade nån tjejkompis här.. Ibland har man dagar då man verkligen BEHÖVER någon.. Men iallafall, jag får väl gå ut och gå eller nåt. Fast det regnar.. Blöhö. Bad day.

Miss everybody. KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0