Sugen på att köpa bikini..

image155

Viken ska jag köpa? Alla är såå fina.. Svart är alltid snyggt men lite färg är heller aldrig fel, hjälp mig, vilken är snyggast?

Har suttit vid datan ett tag nu och käkat två mackor och druckit kaffe, Andy kom precis hem, vi ska upp och fika lite sen hämta ut lite pengar och se om jag hittar en mindre resväska för min är mega stor! För stor även gör mig när det handlar om två dagar hemma :) Nu ska jag ta ut köttfärsen ur frysen till tacosen ikväll, sen ska jag fixa till mig. Och snälla hjälp mig välja bikini. Jag ska dock leta lite här i England också, det är bäst och ha någon som ingen annan har. Tråkigt och ha samma. Fria bad, here i come. Haha, nej båstad strand ;) Visst tjejer? Kanske lite träning på det så man vågar visa sig? YES INDEED.

KISSES

Kommentarer
Postat av: dannjella

Den andra soppan. du blir hetast på stranden med den :D ME PROMISE!!!

2007-03-08 @ 16:04:24
URL: http://vjykort.blogg.se
Postat av: Fanny

jag gillar också nr2 mest !

2007-03-08 @ 16:10:23
Postat av: Diana

DEn första var skit snygg!

2007-03-08 @ 18:53:23
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: mathilda

den första eller tredje var snyggast! :)

2007-03-08 @ 20:45:44
Postat av: Kuuuuusinen!!!!

BÅÅÅÅSTAD HERE WE COME!!!!
Ja nr 3 är assnygg men brännan blir sådär så nr 1 eller 2 ;-) Mycket hjälp vi daaaamer är alltså!!! Läääängtar efter dig älskade!!! Sjuuuuuuuukt mycket.... Fick lagom goa 3000:- i dricks idag, vaaaadådå! Och det är såååå dött, då är charmen inte att leka med!! Le Richters u know!
Fasiken va kul att ni såg matchen och målet live, han är bara KUNG!!! Och på väg hem till Hbg, sjuuukt eller!!!
Nu ska jag sova, Liebe dich meine schöne...
KISSES

2007-03-08 @ 23:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0