Sista inlägget för idag



"Hon har tröttnat på sina silikoninlägg och vill för sin egen skull inte bli förknippad med ett par jättebröst. Dessutom vill hon vara en förebild för unga tjejer som känner trycket att göra om sig för männens skull."

Jag tycker Carolina är cool som tog ut silikonet. Hon går sin egen väg och gör exakt vad hon känner för, det ska man göra tycker jag.. Man ska alltid följa sitt hjärta..

Andy och Daniel mobbar mig för jag är beroende av att läsa och skriva blogg. Men det är såå skoj. Mindre skoj är att bloggen alltid ALLTID ska krångla, kan ni inte fixa det? Himla segt och allt blir alltid fel, man får liite panik. Nu ska vi dock sova lite, jag får ju köra Andy till träningen imorgonbitti. Prison Break i sängen nu!

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0