PRECIS VARIT OCH SETT FILMEN; "300"

image204

Enligt mig och Andreas så var detta en mycket bra film.

Sjukt pumpade killar som slåss för sitt land, mycket "Troja" över hela filmen men mycket coolare. Om man gillar filmer som Troja och liknande så gå och se denna. Jag brukar inte vara ett "fan" av krigsfilmer med sånna här filmer bara älskar jag, från den tiden. Troja och Sparta tiden. Så har ni inget och göra i helgen? Gå och se denna.

Nu är klockan fem i tolv, ska dra mig in till sängen och dra min snygga man med mig in :) Imorgon ska jag tvinga mig själv till en lite mildare powerwalk för jag hoppas min träningsvärk har lagt sig. Har knappt kunnat sätta mig på toaletten juu. Haha, snacka om otränad! Usch.. Men men, en mage utan en deg på är mitt mål för sommaren. Haha. Men som Carro och jag alltid brukar säga; "Det är sååå inne och ha kagge just nu". Nej, vi hörs imorgon mina kära bloggläsare.

Och om ni har några bra filmtips, dela med er? I love love love movies..

KISSES and GOODNIGHT

 / Soppan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0