Old stuff

Åh jag hittade massor med gamla foton, varför var det alltid bättre förr? Alla fester, alla utgångar, alla mysiga stunder.. Känns som allt bara är PUTTS väck nu, alla har växt upp eller ifrån varandra..

I MISS THE GOOD OLD DAYS;

image209
Jag och Caroline hemma i Michaelas studentlägenhet.

image210
Michaela och jag

image211
Tove och Daniella

image212
daniella, louise och jag (i like my hair)

image213
Bonnie den galna och jag ;)

image214
Smokin' HOT. Me and Carrie.

Visst blir man nostalgisk?


I MISS MISS MISS IT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nJag saknar allt det! =)oohh...kolla mitt hår med. i lööve, det är på utväxyt och det är brunt nu :p en liten uppdatering :P haha. Saknar dej!

2007-03-28 @ 16:10:26
Postat av: dannjella

åhh, nostalgi.. i miss the old days. det var livet, LIvet var skolan så enkelt är det. åhh :'(

2007-03-28 @ 16:35:29
URL: http://vjykort.blogg.se
Postat av: Mike

Haha :0 sicket foto! De kunde helt klart varit bättre. Minns kvällarna hos mig.. så rooligt. yeah.. men nu bor vi på olika platser och växer oss starkare. Inte sant? Längtar tills du kommer hem. Då ska vi busa! Puss puss

2007-03-28 @ 17:38:12
Postat av: carrsan

Aaah jag vill hem till varen i HBG! Sitter har, bakfull o dann, i 30 graders varme o SWETTAS! Ska sitta i en bus i tva timmar till flygplatsen o sen tva o en halvtimme pa ett flyg upp over halva Australien. Jag pallar inte! Vore skitkul om du kunde komma hem snart! Men annars ses vi ju vilket fall den 14! :) Pusspuss

2007-03-29 @ 02:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0