Myspys i Wigan Town .

image192
Min söta klänning från TopShop , ME LOVE

image193
Emmas söta top, från TopShop.

image194
Andy & Jag i Wigge

image195
Igårkväll blev jag o Emma lite berusade :P

image196
Vi drack CAVA, i love it emelie :)

image197
Jag, redo för mys på stan ;)

image198
Denna tjejen måste varit psyko, hon gick i mini-shorts och t-shirt, det var 12 grader ute!!!

image199
Vi ute i solen, myspys.

image200
Coolingarna i parkeringshuset ;) Haha.

Nej vad ska man säga, vi har roligt :) Ikväll blir det kinamat. Gottis.l KISSES

Kommentarer
Postat av: mathilda

hejhej! jag är ledsen om du tycker att jag är jobbig och frågar så mycket. men jag älskar verkligen dina kläder, på alla dina bilder så har du super snygga kläder, var shoppade du kläder innan i sverige? och din skinnjacka, också superfin. Sen undrar jag över dina naglar, dem är skit snygga, är det dina egna? annars var gör du dem någonstans? skit snygga dem med. (a). haha, ha det bra.

2007-03-24 @ 20:18:49
URL: http://lilm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0