Jag dööör av lycka..

I flera år har jag suktat efter denna underbara väska, i flera år, och idag fick jag min älskade födelsedagspresent, en aning försenat men jag fick den! I love you andy! Sååå fin och den luktar bara läder, me likiiie. Hittade också Grey´s anatomy boxen som ska utnyttjas flitigt i dvd spelaren :) Jag är så himla glad.. Idag blir det micromat, haha så kasst, men vi har inte tagit ut nåt ur frysen och vi pallar inte hämtemat. :) Så micron, here we come.

I AM HAPPY



KISSES

Och issa, jag visste att mitt tips skulle funka, det är vad ALLA chefer vill höra! I love you baby.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilden funkar inte...

2007-03-17 @ 11:31:38
Postat av: Mathilda Karlsson

Kara du!
Grattis till Vaskan. Jag forstar din lycka in i minsta detalj. vi far helt enkelt ut o glassa m vara Mulberrys;) ladret luktar ju sa gott... Hur mar du sotnos? Allt bra?? det ar sa mysigt med dina inlagg i resedagboken o jag vill bara saga att det vore sa kul om du ocksa var hemma nar vi anlander till Sverige. Ute kvall lockar eller hur! Saknar dig hjartat! Massa karlek till dig! Puss o Kram Mathilda

2007-03-18 @ 10:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0