Fergie - Glamorous

G-L-A-M-O-R-O-U-S, yeah G-L-A-M-O-R-O-U-S

We flying the first class
Up in the sky
Poppin' champagne
Livin' the life
In the fast lane
And I wont change
For the glamorous, oh the flossy flossy

Wear them gold and diamonds rings
All them things dont mean a thing
Chaperons and limousines
Shopping for expensive things
I be on the moovie screens
Magazines and boogie scenes
Im not clean, Im not pristine
Im n queen, Im no machine
I still go to Taco Bell
Drivethrough, raw as Hell
I dont care, Im still real
No matter how many records I seel
After the show or after the grammys
I like to go cool out with the family
Sippin', reminscing on days when I had a Mustang
And now I'm in...

Såå bra låt.

Någon påstod att mitt liv var glamoröst, I WISH! Hahahaha.

Idag har jag städat nästan hela lägenheten. Sen så fort andreas kom hem stack vi till IKEA och köpte MASSOR med svensk mat och svenska chips! Köpte också en bäddmadrass mamma! Som är 9 cm så vår säng är typ 2 meter hög nu. HAHA. Men den var mjuk och gosig, så jag hoppas min rygg gillar den! Sen stack vi till Tesco och handlade mat, fritös och mixer. Har precis käkat en underbart god middag, fläskfilé, sallad och pommes, det slår aldrig fel. Nu glor andy på manchester united matchen så jag får väl sysselsätta mig med grey´s :)

Någon frågade vad jag hade på läpparna; Tar alltid lite foundation på läpparna sen lipgloss :) Har jag lärt från min kära sis emelie :)

Om man skulle äta lite Ben & Jerry glass.. På Onsdag kommer Emma. ÅH jag längtar! EN VÄN! ;)



image180
PSYKO sofie gives u all a kiss!




Kommentarer
Postat av: lotta

ja gör exakt samma sak men inte blir mina läppar så snygga:-( har du något tips på en bra foundation? tack för svaret ha de så bra:-)

2007-03-20 @ 11:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0