Cleaning dag

27377-178
Fin min väska är va? Jag är så glad!

Det ser ut som F - A - N i vår lägenhet så idag ska jag städa städa städa, måste vara fint tills emma kommer ju. Har avklarat hallen och sovrummen, dammigt värre. Nu har jag vardagsrum, kök, toalett och gästrum. Kanske sparar toaletten eller gästrummet till imorgon, får se hur långt jag orkar :) Andy är på träning, när han kommer hem får jag dra med honom så vi kan handla lite. Det är typ dagens sysslor, ska försöka få med honom på bio också ikväll, en film med Sandra Bullock verkar vara riktigt bra. Nej allt för mig för tillfället. Och Carro och tilda, njut för mig med. Och tilda, I love mulberry, du och jag får glassa på stan snart!! Saknar er så, jag kommer gråta när jag ser er, vet inte om jag kan komma hem den helgen men annars nästa! :) me love you.

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: fnitter hahahh

U ÄR DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA !!!
VI VILL VETA MER OM DITT GLAMOURÖSA LIV DÄR BORTA I ENGLAAAAAAAND.

KOM IGEN, BÄTTRE KAN DU! ;)

2007-03-19 @ 20:13:42
Postat av: Anonym

vad har du på dina läppar ser så snygga ut... när dom är lite halvvita sådär...... ps din blogg e super har lagt in den på favoriter ha de!!

2007-03-19 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0