Beauty comes from within..

image144

Ännu en dag i Manchester. Det enda jag shoppade idag var två sushi - boxar som står i min kyl, en av dem ska jag äta imorgon FANNY! Ska se om Andy vågar smaka. Både Andy och Danne hittade byxor idag, men jag orkade faktiskt inte kolla kläder. Belive it or not. Sen träffade vi Henke och gick och åt på Wings, vilken mat de har där! Sååå gott. Yummie yummie. Imorgon åker Danne hem så vi ska köra han till flyget vid halv tolv tiden. Nu ska jag dock gå och lägga mig, är så trött. Och Vanessa, vi måste ses??? Iallafall en go fika! Jag hoppas verkligen på att vi ska hem över helgen. Det är 99% säkert. Och folk, i miss u all!

Godnatt mina sötaste!
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0