♥ England har förstört min Fredag, jag som älskar fredagar..

♥ Idag när andy förmodligen ska till London hade jag tänkt och ligga ute och sola och bara mysa i min ensamhet, MEN NEJ då har solen bestämt sig för att INTE finnas här och sticka till Sverige där jag inte ÄR. Buhu vad jag är sur på vädret, vi har typ disigt småkallt bajsväder. Sitter och funderar på vad jag ska äta till frulle; flingor, bagel eller omelett? Hmm.. Lutar mot en bagel.. Det är såå gott, också en kopp kaffe till det. JA det får det bli. Får väl åka och shoppa sen i min ENSAMHET. Har laddat hem Greys säsong två som jag ska mysa med sen! Den serien är SÅ min nya favorit.


Me love love love.

KISSES BITCHES

Kommentarer
Postat av: Emsan

Heeej sötaste kusinen!!!!
Usch va tråkigt Englands väder, stackare!Här är det strålande sol och klarblå himmel!!!! Saknar dig, bokar nog biljett ikväll - aaaaaaaaaaaaaaaa! Såååå kul!
LOOOOOVE YOU

2007-03-30 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0