Mycket jobb nu...

Nu jobbar jag idag och Torsdag, sen är jag ledig fyra dagar vid midsommar, helt underbart. I Juli jobbar jag som ett svin... Men jag får tänka på pengarna och allt jag kommer shoppa i New York för pengarna ;) Can't wait!!! Ska snart till jobb, ska gå till Stattena och möta Emma sen kommer Stine och hämtar oss där. Känner att det kommer bli en seg dag idag. Men men... Ska träffa min älskling ikväll och sova hos honom. Mysigt värre. Jaha jag har inte så mycket annat och berätta, bara att det blir Bårslöv på Midsommar och jag kommer sakna mina flickor, dock kommer jag och Andy ha skoj ändån.

Usch vad jag är trött...
image406
I miss semestern... (me and mom) i Barcelona!

Do you feel like a feel??

KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bårslöv? fan vad coolt. :D där bor jag haha.

2007-06-19 @ 12:01:39
Postat av: Anonym

var i bårslöv ska ni vara? hahaha, jag bor där.

2007-06-19 @ 18:18:31
URL: http://lilm.blogg.se
Postat av: carro

åsså sånna bliiiiiind people!

2007-06-20 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0